KezdőlapElektronikus ügyintézés

Elektronikus ügyintézés

Önkormányzati elektronikus ügyintézés

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: E-ügyintézési törvény) alapján a helyi önkormányzatok 2018. január 1. napjától biztosítják az ügyek elektronikus intézését az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül.

Önkormányzati Hivatali Portál az alábbi linken érhető el:
https://ohp-20.asp.lgov.hu>>>

Az e-ügyintézési törvény alapján elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, költségvetési szerv, köztestület, illetve az ügyfél jogi képviselője. Természetes személy ügyfeleknek a jogszabály lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre. Azaz a magánszemélyek papír alapon is benyújthatják a portálon található űrlapokat.

 Amennyiben az ügyéhez kapcsolódóan nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.

e-Papír szolgáltatás az alábbi linken érhető el:
https://epapir.gov.hu>>>