Önkormányzati elektronikus ügyintézés
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: E-ügyintézési törvény) alapján a helyi önkormányzatok 2018. január 1. napjától biztosítják az ügyek elektronikus intézését az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül.
Önkormányzati Hivatali Portál az alábbi linken érhető el:
https://ohp-20.asp.lgov.hu>>>
Az e-ügyintézési törvény alapján elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, költségvetési szerv, köztestület, illetve az ügyfél jogi képviselője. Természetes személy ügyfeleknek a jogszabály lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre. Azaz a magánszemélyek papír alapon is benyújthatják a portálon található űrlapokat.
Amennyiben az ügyéhez kapcsolódóan nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.
e-Papír szolgáltatás az alábbi linken érhető el:
https://epapir.gov.hu>>>